Reklamace, vrácení zboží

  1. Reklamace poškození zjištěného ihned po převzetí zásilky: Obsah zásilky je nutné zkontrolovat co nejdříve po doručení, protože zboží poškozené při přepravě lze reklamovat max. do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud Vám dopravce dodá zboží v poškozeném obalu nebo pokud máte podezření, že zboží by mohlo být poškozené, můžete odmítnout převzetí zásilky. Kurýr nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, je nutné zásilku reklamovat u přepravce do 2 dnů od převzetí. V každém případě doporučujeme, abyste se na nás nejdříve obrátili telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz) a konzultovali další postup.
  2. Reklamace vady vzniklé během užívání zboží v záruční lhůtě: Na celý náš sortiment se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Faktura slouží jako záruční list. V případě reklamace zboží zašlete na svoje náklady na adresu provozovatele: 60.cz - prodejna svítidel, Žádlovice 67, 78983  Loštice.  Zboží neposílejte na dobírku a uveďte důvod reklamace, přiložte fakturu a průvodní dopis s popisem vady. Zboží zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Po obdržení zboží Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám další postup. I v tomto případě je dobré před odesláním zboží k reklamaci konzultovat postup s provozovatelem telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz). Termín pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamovaného zboží a náležitostí uvedených výše. Náklady na zaslání vyřízené reklamace zpět kupujícímu hradí provozovatel.
  3. Vrácení zboží: Kupující má možnost vrátit zboží do 14-ti dnů od jeho převzetí - v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní s veškerým příslušenstvím. Pokud se tak rozhodne, musí zboží poslat na svoje náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) na adresu 60.cz - svítidla, Žádlovice 67, 789 83 Loštice. Přiložte fakturu a číslo účtu pro bezhotovostní převod platby. V případě kladného vyřízení bude kupujícímu do 14 dní vrácena celá částka minus poštovné. Zboží nezasílejte na dobírku. Náklady na bezhotovostní převod, popřípadě poštovné, hradí provozovatel. Před odesláním doporučujeme kontaktovat provozovatele.