Zákaznická podpora:733 310 564info@60.cz

Reklamace a vrácení zboží

 

    1. Reklamace poškození zjištěného ihned po převzetí zásilky: Obsah zásilky je nutné zkontrolovat co nejdříve po doručení, protože zboží poškozené při přepravě lze reklamovat max. do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud Vám dopravce dodá zboží v poškozeném obalu nebo pokud máte podezření, že zboží by mohlo být poškozené, můžete odmítnout převzetí zásilky. Kurýr nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, je nutné zásilku reklamovat u přepravce do 2 dnů od převzetí. V každém případě doporučujeme, abyste se na nás nejdříve obrátili telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz) a konzultovali další postup.
    2. Reklamace vady vzniklé během užívání zboží v záruční lhůtě: Na celý náš sortiment se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Faktura slouží jako záruční list. Před odesláním zboží k reklamaci je dobré konzultovat závadu s provozovatelem telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz) a domluvit přepravu zboží. Termín pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamovaného zboží a náležitostí uvedených výše. K reklamovanému zboží prosím přiložte fakturu a reklamační formulář. Zboží zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Po obdržení zboží Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám další postup.
    3. Vrácení zboží: Kupující má možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od jeho převzetí. Zboží je nutné vracet v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní s veškerým příslušenstvím. Zboží je třeba řádné zabalit, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození - za poškození během přepravy zodpovídá odesílatel. Pokud byla originální krabice se zbožím zabalena v dalším kartonu, použijte tento karton i na odeslání zpět a na originální obaly od zboží nic nelepte ani nepište. Za znehodnocený obal od zboží bude účtován poplatek dle míry jeho znehodnocení. Vrácené zboží zašlete zpět na svoje náklady v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) na adresu 60.cz - svítidla, Kašparova 604/1, 789 83 Loštice. Přiložte fakturu a formulář pro vrácení zboží. V případě kladného vyřízení bude kupujícímu do 14 dní částka vrácena. Zboží nezasílejte na dobírku. Před odesláním doporučujeme kontaktovat provozovatele.

 

MV Avatar autora Ověřený zákazník | 27.5.2025
Obchod doporučuji,vše v naprostém pořádku.
TP Avatar autora Ověřený zákazník | 24.5.2025
H Avatar autora Ověřený zákazník | 18.5.2025
JB Avatar autora Ověřený zákazník | 15.5.2025
JK Avatar autora Ověřený zákazník | 8.5.2025
jsem spokojená, lidský přístup
LJ Avatar autora Ověřený zákazník | 6.5.2025
Delší doba dodání,ale jinak velká spokojenost.
HH Avatar autora Ověřený zákazník | 30.4.2025
Mantra Calice je nove ikonicke svitidlo. Lhuta dodani se sice prodlouzila, protoze jsem chtela barevne provedeni, ktere nebylo na sklade. Nicmene, lustr je presne tak, jakeho potrebuji a jsem maximalne spokojena. Nakup probehl v poradku, taky vztah obchodu ke klientu velmy vstricny. Doporucuji.
E Avatar autora Ověřený zákazník | 24.4.2025
Perfektní.
JP Avatar autora Ověřený zákazník | 11.4.2025
Velice spokojená s ochotou a vstřícností.
Avatar autora Ověřený zákazník | 1.4.2025
Veká spokojenost
OM Avatar autora Ověřený zákazník | 1.4.2025
DS Avatar autora Ověřený zákazník | 26.3.2025
J Avatar autora Ověřený zákazník | 20.3.2025
JF Avatar autora Ověřený zákazník | 18.3.2025
Rychlé vyřízení a velmi vstřícná komunikace. Doporučuji.
IF Avatar autora Ověřený zákazník | 14.3.2025
Velice spokojen.
MK Avatar autora Ověřený zákazník | 14.3.2025
ZK Avatar autora Ověřený zákazník | 14.3.2025
Velká spokojenost, všem doporučuji, výborná spolupráce a krásně zpracované webové stránky!
MK Avatar autora Ověřený zákazník | 13.3.2025
Velká spokojenost, výborná komunikace.
DS Avatar autora Ověřený zákazník | 7.3.2025
Velká spokojenost , rychlé dodání
JK Avatar autora Ověřený zákazník | 7.3.2025