- Reklamace poškození zjištěného ihned po převzetí zásilky: Obsah zásilky je nutné zkontrolovat co nejdříve po doručení, protože zboží poškozené při přepravě lze reklamovat max. do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud Vám dopravce dodá zboží v poškozeném obalu nebo pokud máte podezření, že zboží by mohlo být poškozené, můžete odmítnout převzetí zásilky. Kurýr nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, je nutné zásilku reklamovat u přepravce do 2 dnů od převzetí. V každém případě doporučujeme, abyste se na nás nejdříve obrátili telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz) a konzultovali další postup.
- Reklamace vady vzniklé během užívání zboží v záruční lhůtě: Na celý náš sortiment se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Faktura slouží jako záruční list. Před odesláním zboží k reklamaci je dobré konzultovat závadu s provozovatelem telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz) a domluvit přepravu zboží. Termín pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamovaného zboží a náležitostí uvedených výše. K reklamovanému zboží prosím přiložte fakturu a reklamační formulář. Zboží zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Po obdržení zboží Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám další postup.
- Vrácení zboží: Kupující má možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od jeho převzetí. Zboží je nutné vracet v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní s veškerým příslušenstvím. Zboží je třeba řádné zabalit, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození - za poškození během přepravy zodpovídá odesílatel. Pokud byla originální krabice se zbožím zabalena v dalším kartonu, použijte tento karton i na odeslání zpět a na originální obaly od zboží nic nelepte ani nepište. Za znehodnocený obal od zboží bude účtován poplatek dle míry jeho znehodnocení. Vrácené zboží zašlete zpět na svoje náklady v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) na adresu 60.cz - svítidla, Kašparova 604/1, 789 83 Loštice. Přiložte fakturu a formulář pro vrácení zboží. V případě kladného vyřízení bude kupujícímu do 14 dní částka vrácena. Zboží nezasílejte na dobírku. Před odesláním doporučujeme kontaktovat provozovatele.