Sledujte prosím termíny dodáni u jednotlivých produktů. Pokud potřebujete objednávku vyřídit do Vánoc, uveďte to prosím v poznámce objednávky.

Informace k nákupu na 60.cz

Doprava, platba

Doprava

  • Doprava DPD do ČR
    Balík poslaný DPD bude doručovaný na druhý pracovní den po odeslání. Do emailové schránky Vám den před doručením pošleme informace k odeslání zásilky, DPD po převzetí zásilky Vás bude informovat emailem i sms o všech detailech k dopravě jako je předběžný čas doručení, link pro online sledování zásilky i částku v případě platby dobírkou. Doprava DPD je v případě objednávky od 4000Kč s DPH zdarma, pokud je objednávka za 3999 Kč vč. DPH a méně, tak je poplatek 119 Kč s DPH.
  • Doprava DPD PickUp  
    Balík bude doručen na některé z 1250 výdejních místech po celé České republice. Doprava DPD PickUp je v případě objednávky od 4000Kč s DPH zdarma, pokud je objednávka za 3999 Kč vč. DPH a méně, tak je poplatek 79 Kč s DPH.
  • Doprava s vyzvednutím v Balíkovně České pošty
    Balík poslaný do Balíkovny České pošty bude připraven k vyzvednutí většinou na druhý pracovní den po odeslání. Do emailové schránky Vám den před doručením pošleme informace k odeslání zásilky, Česká pošta po převzetí zásilky Vás bude informovat emailem, sms Vám pošle detaily k vyzvednutí zásilky. Doprava do Balíkovny České pošty je  zdarma.
  • Doprava Českou poštou do ČR, služba balík na poštu
  • Balík poslaný přes Českou poštu bude uložen na vybrané provozovně České pošty a o jeho uložení budete informováni emailem. Do emailové schránky Vám den před doručením pošleme informace k odeslání zásilky, Česká pošta po převzetí zásilky Vás bude informovat emailem, sms. Zásilku si můžete zásilku vyzvenout na Vaší poště do 5 dní. Doprava Českou poštou je v případě objednávky od 4000Kč s DPH zdarma, pokud je objednávka za 3999 Kč vč. DPH a méně, tak je poplatek 89 Kč s DPH.
  • Doprava Českou poštou do ČR, služba balík do ruky
    Balík poslaný přes Českou poštu bude doručovaný na druhý pracovní den. Do emailové schránky Vám den před doručením pošleme všechny potřebné informace: číslo balíku, link, kde můžete online sledovat pohyb Vaší zásilky i částku, pokud budete platit doručení dobírkou. Pokud Vás pošťák nezastihne na udané adrese, tak ve schránce nechá oznámení a vy si můžete zásilku vyzvenout na Vaší poště do 5 dní. Doprava Českou poštou je v případě objednávky od 4000Kč s DPH zdarma, pokud je objednávka za 3999 Kč vč. DPH a méně, tak je poplatek 99 Kč s DPH.
  • Doprava na Slovensko
    Pro dopravu objednaného zboží na Slovenko využíváme služby DPD. Doručení do Bratislavy je do druhého pracovního dne, do jiné části Slovenska pak doprava trvá dva pracovní dny. Do emailové schránky Vám v den odeslání pošleme všechny potřebné informace: číslo balíku, link, kde můžete online sledovat pohyb Vaší zásilky i částku, pokud budete platit doručení dobírkou. Pokud Vás pošťák nezastihne na udané adrese, tak ve schránce nechá oznámení a vy si můžete zásilku vyzvenout na Vaší poště do 5 dní. Doprava Českou poštou je v případě objednávky od 4000Kč s DPH zdarma, pokud je objednávka za 3999 Kč vč. DPH a méně, tak je poplatek 119 Kč s DPH  (4,5 EUR)
  • Doprava do EU
    Jsme schopni objednané zboží doručit kamkoliv do EU. Pro detaily nás, prosím, kontaktujte.

Platba

  • Platba hotově při převzetí zboží na provozovně
    Zboží zaplatíte jak se říká na dřevo - hotově - na naší provozovně v Lošticích - Žádlovicích 67. K faktuře Vám vystavíme příjmový pokladní doklad opatřený razítkem a podpisem včetně EET registrace. V případě osobního vyzvednutí máte možnost si zboží překontrolovat, případně se na cokoliv zeptat k montáži. Jako poděkování za návštěvu a za nákup Vám nabídneme dobrou kávu. Platba na provozovně je zdarma.
  • Platba dobírkou při převzetí balíku
    Zboží zaplatíte hotově při převzetí balíku kurýrovi DPD nebo pošťákovi v Balíkovně, na poště a při doručení balíku do ruky. Platit kartou je možné v Balíkovně a kurýrovi DPD. Při vyzvednutí balíku na Česká poště nebo při doručení balíku poštákem do ruky zatím platit kartou nejde. Platba dobírkou je zpoplatněna částkou 50 Kč s DPH.
  • Bezhotovostní rychlá platba platební kartou nebo převodem
    Za objednávku je možné také zaplatit platební kartou Visa, Mastercard a Maestro nebo tzv. rychlým převodem službou ePlatba+, kdy budete přesměrován do Vaší banky a jednoduše provedete převod. Tyto způsoby platby jsou nejrychlejší a nejpohodlnější. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví a při platbě kartou, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí. Bezhotovostní platba službou ePlatba+ je pro Vás zdarma. 
  • Bezhotovostní platba na základě zaslaných údajů
    Pokud zvolíte tuto možnost, tak Vám pošleme do emailové schránky údaje k platbě s QR kódem. Platbu proveďte Z Bezhotovostní platba na základě zálohové faktury je pro Vás zdarma.

 

V Žádlovicích dne 9.11.2020

Reklamace, vrácení zboží

Reklamace, vrácení zboží

 
 
  1. Reklamace poškození zjištěného ihned po převzetí zásilky: Obsah zásilky je nutné zkontrolovat co nejdříve po doručení, protože zboží poškozené při přepravě lze reklamovat max. do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud Vám dopravce dodá zboží v poškozeném obalu nebo pokud máte podezření, že zboží by mohlo být poškozené, můžete odmítnout převzetí zásilky. Kurýr nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, je nutné zásilku reklamovat u přepravce do 2 dnů od převzetí. V každém případě doporučujeme, abyste se na nás nejdříve obrátili telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz) a konzultovali další postup.
  2. Reklamace vady vzniklé během užívání zboží v záruční lhůtě: Na celý náš sortiment se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Faktura slouží jako záruční list. V případě reklamace zboží zašlete na svoje náklady na adresu provozovatele: 60.cz - prodejna svítidel, Žádlovice 67, 78983  Loštice.  Zboží neposílejte na dobírku a uveďte důvod reklamace, přiložte fakturu a průvodní dopis s popisem vady. Zboží zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Po obdržení zboží Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám další postup. I v tomto případě je dobré před odesláním zboží k reklamaci konzultovat postup s provozovatelem telefonicky (tel.733310564) nebo emailem (info@60.cz). Termín pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamovaného zboží a náležitostí uvedených výše. Náklady na zaslání vyřízené reklamace zpět kupujícímu hradí provozovatel.
  3. Vrácení zboží: Kupující má možnost vrátit zboží do 14-ti dnů od jeho převzetí - v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní s veškerým příslušenstvím. Pokud se tak rozhodne, musí zboží poslat na svoje náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) na adresu 60.cz - svítidla, Žádlovice 67, 789 83 Loštice. Přiložte fakturu a číslo účtu pro bezhotovostní převod platby. V případě kladného vyřízení bude kupujícímu do 14 dní vrácena celá částka minus poštovné. Zboží nezasílejte na dobírku. Náklady na bezhotovostní převod, popřípadě poštovné, hradí provozovatel. Před odesláním doporučujeme kontaktovat provozovatele.